POGOJI POSLOVANJA

Prodaja artiklov, ki so last podjetja Andraž Markovič s.p.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

* a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
* b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
* c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
* d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
* e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
* f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
* g) način plačila in dostave,
* h) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba haberman.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z nakazilom na transakcijski račun oziroma plačilo s plačilno kartico ali PayPal-om.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

1. Dodajanje izdelka v košarico
Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb Dodaj v košarico.

2. Pregled in urejanje košarice
Če bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb Trgovina v meniju.

Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom Dodaj v košarico, imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate s poljem za izbiro količine (+/-), po spremenjeni izbiri kliknite na gumb Posodobi košarico in vrednosti se bodo osvežile, s klikom na × (na levi strani izdelka v košarici) pa lahko izbrani izdelek odstranite.

Če imate posebno kodo za popust, jo vnesite v polje Koda kupona in pritisnite gumb Unovči kupon. Ob pravilni kodi se vam bodo vrednosti samodejno preračunale.

S klikom na gumb Nadaljuj na blagajno nadaljujete na stran Nakup.

3. Nakup – podatki plačnika
Tu se lahko prijavite, če še nimate uporabniškega računa, se registrirajte, ali pa oddajte naročilo kot Gost.

Prijavite se z vašim naslovom elektronske pošte in geslom ter pritisnite gumb.
Če še niste registrirani, se registrirajte preko obrazca. Strinjati se morate s splošnimi pogoji poslovanja. Po izpolnitvi obrazca pritisnite gumb Ustvari račun? in vnesete želeno geslo.

V kolikor želite dostavo na drug naslov, kliknite na Dostavi na drug naslov? in vnesite podatke prejemnika. Če želite k naročilu dodati komenat, ga vnesite v polje Opombe naročila. Nato na desni strani izberete način plačila.

Tu se morate tudi strinjati z našimi pogoji poslovanja, ter da z naročilom sprejemate obveznost plačila.

Preverite, in če je vse pravilno, kliknete gumb Kupite sedaj, ki je spodaj. Če želite kaj popraviti, kliknite na polje, kjer želite popraviti podatke in šele nato kliknite gumb Kupite sedaj. Če ugotovite napako, ko ste svoje naročilo že oddali, nam pošljite sporočilo s pravimi informacijami na info@haberman.si, ali odgovorite na sporočilo o potrditvi naročila, ki ga prejmete po elektronski pošti.

Po zaključenem nakupu se vam prikaže zahvalna stran ter povzetek nakupa.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

* z nakazilom na račun upravitelja Andraž Markovič s.p. (po ponudbi / predračunu)
* s PayPal računom
* s kreditno kartico

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Andraž Markovič s.p. je davčni zavezanec.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

1. Naročilo v obdelavi Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Plačilo prejeto V primeru, ko kupec kot način plačila izbere “bančno nakazilo”, je naročilo zabeleženo kot Zadržano, do prejema plačila. Ko ponudnik prejme plačilo, se status naročila spremeni in gre v nadaljno obdelavo. Kupec o prejetem plačilu obveščen po elektronski pošti.

3. Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

4. Vračilo artiklov Vračilo artiklov je možno v 14. dneh od prevzema artikla. V primeru vračila kupec o tem obvesti prodajalca, da se uredi prevzem izdelka na kupčevem naslovu.

Pogodba med kupcem in prodajalcem – NAROČANJE – SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega kontaknega naslova: info@haberman.si.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Dostava in vračilo

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev..).

V času akcij si zaradi večjega obsega naročil pridržujemo pravico za zakasnitev dostavo od 3-4 delovne dni.

Artikel bo dostavljen preko dostavne službe. Plačnik dostave je kupec.
Stroške vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo krije prodajalec, ki uredi prevzem izdelkov na naslovu kupca.

Za dostavo paketov skrbi kurirska služba DPD. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo ne glede na težo paketa. Strošek dostave na posamezno naročilo znaša 3,49€.

Strošek dostave se naročilu avtomatsko prišteje pred zaključkom naročila.

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini Haberman.si (www.haberman.si), lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno na Šentjaž 78, 8297 Šentjanž ali na e-naslov: info@haberman.si) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato podjetje uredi prevzem izdelka na naslovu kupca, izdelek se mora v roku 14 dni po sporočilu blago vrniti podjetju. Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 14 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

Varovanje osebnih podatkov

Haberman.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov:

ime in priimek,
e-poštni naslov,
kontaktni telefon,
naslov za dostavo in morebitni ostale naslove za dostavo,
država,
davčna številka in naziv podjetja v primeru naročila pravne osebe,
čas in datum registracije,
morebitne dodatne opombe stranke,
ter arhiv nakupov ter komunikacije s stranko.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Dostavni službi (DPD) bo upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
V primeru, da želite vaše osebne podatke izbrisati iz naše baze podatkov nas obvestite.


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

* jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
* pošiljatelj bo jasno razviden,
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
* jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
* željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Glede na to, da ima podjetje Andraž Markovič s.p. vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb,  skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Podjetje Andraž Markovič s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 07.12.2018